Ievgeniia Lazarevych
• Zachodnia i wschodnia tradycja wykonawcza śpiewu sakralnego: aspekt estetyczny (s. 6–22)
Western and Oriental vocal performing tradition: the aesthetic aspect
Debora Justyna Wiąckiewicz (OSB)
• Personifikacje cnót w dramacie liturgicznym Ordo Virtutum Hildegardy z Bingen i na romańskich kolumnach kościoła św. Trójcy w Strzelnie (s. 24–56)
Personification of virtues in liturgical drama Ordo Virtutum by Hildegard of Bingen and on the Romanesque columns of the St. Trinity Church in Strzelno
Łukasz Kraj
• Dwa Źródła Aretuzy. Semantyka, literackie właściwości i funkcjonowanie aspektów kompozycji Karola Szymanowskiego w sonecie Jarosława Iwaszkiewicza (s. 58–76)Two Fountains of Arethusa. Semantics, literary qualities, and functioning of aspects of Karol Szymanowski’s composition in Jarosław Iwaszkiewicz’s sonnet
Weronika Sucharska
• Awangardowe techniki kompozytorskie w Trzech diagramach na flet solo Henryka Mikołaja Góreckiego (s. 78–99)
Avant-garde compositional techniques in Three diagrams for solo flute by Henryk Mikołaj Górecki
Maryla Zając
• Od elektronicznej muzyki do elektronicznego obrazu. Exposition of Music – Electronic Television Nam June Paika (s. 100–117)
From electronic music to electronic image. Nam June Paik’s Exposition of Music – Electronic Television
Barnaba Matusz
• Przekształcanie wzorców w muzyce rockowej – przypadek No Fun zespołu The Stooges (s. 118–134)
Transformations of models in rock music – the case of No Fun by The Stooges
Patryk Mamczur
• Co począć z Beatlesami? Metodologia muzykologii wobec muzyki rockowej (s. 136–164)
What shall we do with The Beatles? Methodology of musicology and rock music
OTHER
• Contents
• Bionotes