Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Issue 42 (3/2019)

Lidia Bialucha

• Muzykalia po dawnej Wałbrzyskiej Orkiestrze Górniczej (Waldenburger Bergkapelle) ze zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie (s. 5–32)
  The Musical Sources of the Former Miners’ Orchestra of Wałbrzych (Waldenburger Bergkapelle) from the Collection of Warsaw University Library

Maryna Terlecka

• Irène Régine Wieniawska – próba rekonstrukcji życia i twórczości (s. 33–52)
  Irène Régine Wieniawska: An Attempt to Reconstruct the Life and Work of the Composer

Magdalena Mikołajczak

• Działalność orkiestry symfonicznej w getcie łódzkim w latach 1940–1944 (s. 53–76)
  The Activity of the Symphony Orchestra in Litzmannstadt Ghetto (1940–1944)

Karolina Dąbek

• Zarys problematyki determinizmu i indeterminizmu w muzyce drugiej połowy XX wieku w kontekście przemian myśli naukowej i filozoficznej (s. 77–98)
  The Sketch on the Issue of Determinism and Indeterminism in Music of the 2nd Half of the 20th Century in the Context of Transformation of the Academic and Philosophical Thought

Katarzyna Lidia Babulewicz

• Muzyka Tadeusza Kocyby do serialu Porwanie Baltazara Gąbki (s. 99–118)
  Tadeusz Kocyba’s Music for Porwanie Baltazara Gąbki TV series

Justyna Rudnicka

• Więcej niż tło. Muzyka Pawła Mykietyna w teatrze Krzysztofa Warlikowskiego (s. 119–140)
  More Than Just a Background: The Music of Paweł Mykietyn in Krzysztof Warlikowski’s Theatre

 

OTHER

• Contents

• Editorial page

• Bionotes