Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Nawigacja Nawigacja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 52 (1/2022)

Piotr Arseniuk

• Cechy stylu neoklasycznego w Sonacie organowej Tadeusza Paciorkiewicza (s. 5–21)
  Characteristics of the Neoclassical Style in the Sonata for Organ by Tadeusz Paciorkiewicz

Jan Bielak

• Testament Leonarda Bernsteina – The Unanswered Question w świetle zagadnień dyrygenckich (s. 23–40)
  Leonard Bernstein’s Testament — The Unanswered Question in the Light of Conducting Issues

Wiktor Mrzygłód

• Muzyka jako spotkanie (s. 41–53)
  Music as an Encounter

Michał Jagosz

• Rywale, czyli opera mieszczańska w Krakowie. Historia, kontekst kulturowy, znaczenie (s. 55–77)
  Rivals [Rywale], or the Burgeois Opera in Kraków: History, Cultural Context, Meaning

Wojciech Krzyżanowski

• What Does the Lyrebird Hear? Trouble With Birdsong in the Anthropocene (s. 79–89)

 

POZOSTAŁE

• Spis treści

• Strona redakcyjna

• Noty biograficzne

 

Pobierz cały numer