Joanna Solecka
• Partimenti Bernarda Pasquiniego – studium realizacji wybranych Bassi ze zbioru Sonate per uno o due Cembali con il basso cifrato (s. 5–60)
Partimenti by Bernardo Pasquini – Realisation of Selected Bassi from Sonate per uno o due Cembali con il basso cifrato
Karolina Dziduch
• Wybrane fakty z biografii i działalności Seweryna Kortowicza w świetle źródeł z Archiwum Archidiecezjalnego w Gnieźnie i Archiwum Archidiecezjalnego w Poznaniu (s. 61–76)
Selected Facts from the Biography and Activity of Seweryn Kortowicz in the Light of the Sources from the Archdiocesan Archives in Gniezno and the Archdiocesan Archives in Poznań
Agata Krajewska
• Wychowanie muzyczne jako praktyka memetyczna (s. 77–102)
Musical Education As a Memetic Practice
Michał Marchlewski
• Muzyka we współczesnym widowisku piłkarskim (s. 103–130)
Music in Modern Football (Soccer)
Kamil Barski
• Black metal okiem filologa – próba językoznawczego zdefiniowania pojęcia (s. 131–150)
Black Metal Through the Eyes of the Philologist: An Attempt to Define the Term Linguistically
OTHER
• Contents
• Bionotes