Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 26 (3/2015)

Julia Okołowicz

• Muzyka w filmie Ewangelia wg św. Mateusza Piera Paola Pasoliniego (s. 4–22)
  Music in The Gospel According to St. Matthew by Pier Paolo Pasolini

Justyna Szczygieł

• Trzy rękopisy Requiem in Es Ludwika Maadera (s. 23–43)
  Three manuscripts of Requiem in Es by Ludwik Maader – comparative analysis, contributions to the problem of performance practice

Michał Bruliński

• Czy pianiści to również aktorzy, czyli kilka refleksji nad gestem w muzyce (s. 44–56)
  Pianist as an actor: remarks on gesture in music

 

Pobierz cały numer