Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 41 (2/2019)

Valentin Ris

Discursive Power: On Canon, Language, and Music as Dispositif (s. 5–22)

Joanna Solecka

• Partimento – praktyka czy sztuka? (s. 23–42)
  Partimento – Practice or Art?

Jolanta Bujas

 Missa in Dis Antoniego Milwida (1755–1837) w kontekście repertuaru kapeli klasztornej z Czerwińska nad Wisłą (s. 43–72)
  Missa in Dis by Antoni Milwid (1755–1837) in the Context of the Repertoire of the Monastery’s Chapel from Czerwińsk

Katarzyna Bartos

• Kompozycje Jana Antoniego Wichrowskiego na skrzypce solo oraz skrzypce i fortepian. Rekonesans (s. 73–90)
  Jan Antoni Wichrowski’s Compositions for Violin Solo and Violin with Piano. Overview

 

POZOSTAŁE

• Spis treści

• Strony tytułowe i redakcyjne

• Noty biograficzne