Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 46 (3/2020) PL | ENG

Marta Urbanowicz

Utwór w formie kolażu. Aspekty wariacyjności w Nokturnie B-dur Marii Szymanowskiej (s. 5–21)

A Collage-Like Work of Music. Aspects of Variation Technique in Maria Szymanowska’s Nocturne in B-flat Major (s. 5–20)

Klaudia Popielska

Sylwetka twórcza Aleksandra Zarzyckiego – zapomnianego kompozytora doby romantyzmu (s. 23–39)

The Artistic Profile of Aleksander Zarzycki: A Forgotten Composer of the Romantic Era (s. 21–37)

Agnieszka Nowok-Zych

Mieczysław Wajnberg a kategoria pogranicza (s. 41–53)

Mieczysław Weinberg and the Category of Borderland (s. 39–50)

Katarzyna Lidia Babulewicz

Muzyczne reprezentacje przeszłości w dziecięcych filmach animowanych wyprodukowanych w Europie Środkowo- Wschodniej w latach komunizmu (s. 55–70)

Musical Representations of the Past in Children’s Cartoons Produced in Central-Eastern Europe under Communism (s. 51–66)

Agata Krajewska

Digitalizacja archiwów folklorystycznych – kryzys tradycji czy nowe życie w sieci? Przykład zbiorów Adolfa Dygacza (s. 71–89)

Digitisation of Folklore Archives: A Crisis of Tradition or Its ‘New Life’ on the Internet? The Example of Adolf Dygacz’s Collection (s. 67–86)

Weronika Sucharska

Dzieła kameralne Henryka Mikołaja Góreckiego w kontekście przemian stylu kompozytora. Wybrane przykłady (s. 91–113)

Henryk Mikołaj Górecki’s Chamber Music Works in the Context of the Transformations of the Composer’s Style: Selected Examples (s. 87–108)

Iga Batog

Black Box Music Simona Steena- Andersena – warstwa wizualna jako czynnik determinujący dźwięk. Eksploracja możliwości rozwojowych (s. 115–133)

 Black Box Music by Simon Steen-Andersen: The Visual Layer as a Sound-Determining Factor. An Exploration of Prospects for Development (s. 109–127)

 

POZOSTAŁE

• Spis treści PL | ENG

• Strona tytułowa i redakcyjna PL | ENG

• Noty biograficzne PL

 

Pobierz cały numer PL | ENG

Zagnieżdżone portlety Zagnieżdżone portlety

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron