Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 29 (2/2016)

Iwona Sowińska-Fruhtrunk

• Doświadczenie Zagłady w Ocalałym z Warszawy op. 46 Arnolda Schönberga: geneza, dzieło, interpretacja (s. 4–30)
  The Holocaust Experience in Arnold Schoenberg’s A Survivor from Warsaw’ Op. 46: Origins, Work, Interpretation

Maryla Zając

• Spór o The Death of Klinghoffer Johna Adamsa. Opera w opinii krytyków muzycznych (s. 31–51)
  The dispute about The Death of Klinghoffer by John Adams. The opera in the opinion of music critics

Agnieszka Lakner

• The Metropolitan Opera jako wiodący producent spektakli operowych. Strategia kreowania marki the Met (s. 52–69)
  The Metropolitan Opera as a leading producer of opera. The strategy of creating a Met brand

Wojciech Karasiński

• Na styku epok. Porównanie warsztatu twórczego Josepha Riepla i Marcina Józefa Żebrowskiego na przykładzie utworów pro processione (s. 70–91)
  At the turn of the eras. A comparison of the compositional technique of Joseph Riepel and Marcin Józef Żebrowski based on the pro processione pieces

Miłosz Kula

• Stan zachowania rękopisów symfonii Carla Dittersa von Dittersdorfa w Polsce – rekonesans (s. 92–119)
  The Condition of the Carl Ditters von Dittersdorf’s Manuscripts in Poland – Reconnaissance

Róża Różańska

• "Angels and Men' assisted by this Art, May Sing together, though they Dwell apart" – angielskie antologie świeckiej i religijnej muzyki wokalnej z drugiej połowy XVII wieku w kolekcji Biblioteki Jagiellońskiej (s. 120–138)
  “Angels and Men’ assisted by this Art, May Sing together, though they Dwell apart” – early English prints of court ayres and sacred songs from the second half of the seventeenth century kept in the Jagiellonian Library

Alicja Ryczkowska

• Mechanizmy oddziaływania muzyki na procesy fizjologiczne i emocjonalne słuchacza (s. 139–155)
  The mechanisms of musical influence on physiological and emotional processes of a listener

 

POZOSTAŁE

• Spis treści

• Strona redakcyjna

• Noty o autorach

 

Pobierz cały numer