Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 21 (2/2014)

Agnieszka Sozańska

• Analiza porównawcza preludiów Karola Szymanowskiego (op. 1), Fryderyka Chopina (op. 28) oraz Aleksandra Skriabina (op. 11) (s. 4–31)
  A comparative analysis of the preludes by Karol Szymanowski (op.1), Frederick Chopin (op.24) and Alexander Scriabin (p.11). The problems of harmony, syntax, form and style

Justyna Rusnok

• Aria de Passione Ludwika Maadera. Sylwetka kompozytora w świetle zachowanych źródeł i literatury przedmiotu (s.32–45)
  The Aria de Passione by Ludwik Maader. The figure of composer in view of extant extant sources and subject literature

Róża Różańska

• Wilk w owczej skórze? Bohaterowie lub/i nikczemnicy obojga płci w operach G.F. Händla na przykładzie postaci Kserksesa, Polinessa, Grimoalda, Alciny i Tolomea (s. 46–97)
  The wolf in sheep's clothing? Heroes or/and villains both sexes in G. F. Handel's operas illustrated by characters of Xerxes, Polinesso, Grimoaldo, Alcina and Tolomeo

Katarzyna Babulewicz

• Muzyka w Cudzoziemce Marii Kuncewiczowej (s. 98–117)
  The music in The Stranger by Maria Kuncewiczowa

 

Pobierz cały numer