Paulina Pieńkowska
Joanna Miszke
Róża Różańska
Leone Leoni – zapomniany kompozytor wczesnego baroku (s. 57–75)
Leone Leoni as a Forgotten Composer of the Early Baroque Era (s. 57–75)
Karolina Bindel
Katarzyna Bartos
Utwór „epoki intertekstualnej” – III Symfonia „Circus Maximus” Johna Corigliano (s. 89–107)
The Composition of the „Epoch of Intertextuality” – Symphony No. 3 Circus Maximus by John Corigliano (s. 89–107)
Manuel Antonio Dominguez Salas
Teoria kompozycji discontinuum-continuum meksykańskiego kompozytora Julio Estrady (s. 109–123)
Discontinuum-continuum: the theory of composition by Julio Estrada (s. 109–123)
Hubert Szczęśniak
Muzykalia w zbiorach Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau (s. 125–173)
Musical sources survived in the Collection of the Auschwitz-Birkenau State Museum (s. 125–173)
POZOSTAŁE