Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 40 (1/2019)

Ewa Chamczyk

• Londyński epizod Apolinarego Kątskiego (1838) (s. 5–25)
  The London Episode of Apolinary Kątski (1838)

Oskar Łapeta

• Język muzyczny Eugeniusza Morawskiego na przykładzie baletów Miłość i Świtezianka (s. 27–73)
  The Musical Language of Eugeniusz Morawski as Exemplified by the Ballets Miłość and Świtezianka

Karolina Dąbek

• Idee determinizmu i indeterminizmu w twórczości Iannisa Xenakisa i Györgyego Ligetiego na przykładzie Pithoprakty oraz Clocks and Clouds (s. 75–103)
  The Ideas of Determinism and Indeterminism in Works of Iannis Xenakis and György Ligeti on an Example of Pithoprakta and Clocks and Clouds

 

POZOSTAŁE

• Spis treści

• Strona redakcyjna

• Noty biograficzne