Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Numer 45 (2/2020) PL | ENG

Alicja Rozwadowska

 Francuska waltornistyka a adaptacja mechanizmów wentylowych w XIX wieku (s. 5–24)

 The French Art of the Natural Horn Playing and the Adaptation of Valve Mechanisms in the 19th Century (s. 5–22)

Wojciech Gurgul

Adam Franciszek Epler (1902–1940) – zapomniany muzyk międzywojennego Lwowa (s. 25–60)

 Adam Franciszek Epler (1902–1940): A Forgotten Musician of Interwar Lviv (s. 23–58)

Martyna Krymska

Sinfonietta na orkiestrę smyczkową Weroniki Ratusińskiej w kontekście problematyki (pod)gatunkowej (s. 61–86)

 Sinfonietta for String Orchestra by Weronika Ratusińska in the Context of the Issue of (Sub)Genre (s. 59–84)

Mika Olchowik

Uchwycić ulotne: Analiza For a Drummer George’a Brechta oczami wykonawcy (s. 87–108)

 Capturing Ephemerality: George Brecht’s For a Drummer from the Perspective of a Performer (s. 85–104)

Angelika Tracz

Płeć w muzyce tradycyjnej – przegląd nowych wyzwań badawczych etnomuzykologii polskiej XXI wieku (s. 109–126)

 Gender in Traditional Music: An Overview of the New Challenges Related to Polish Ethnomusicology in the 21st Century (s. 105–120)

Annika Mikołajko

Bones (kości) i concertina – instrumentarium żeglarskie, które przetrwało przez wieki (s. 127–142)

 Bones and Concertina: The Sailors’ Instruments that Have Survived Over the Centurie (s. 121–138)

 

POZOSTAŁE

• Spis treści PL | ENG

• Strona redakcyjna ENG

• Noty biograficzne PL

 

Pobierz cały numer ENG

Zagnieżdżone portlety Zagnieżdżone portlety

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron