Anna Rusin
• Odgłosy karnawału – muzyczny język Le Carnaval d’Aix op. 83b Dariusa Milhauda (s. 5–31)Sounds of Carnival: The Musical Language of Le Carnaval d’Aix op. 83b by Darius Milhaud
Monika Woźniak
• Utwory klawesynowe Weroniki Ratusińskiej-Zamuszko – między przeszłością a współczesnością (s. 33–58)
Works for Harpsichord by Weronika Ratusińska-Zamuszko — Between the Past and the Present
Zuzanna Ziarnowska
• Wizje Apokalipsy w muzyce XX wieku (Olivier Messiaen, George Crumb, Bernadetta Matuszczak, Aleksander Lasoń) (s. 59–72)Visions of the Apocalypse in 20th-century Music (Olivier Messiaen, George Crumb, Bernadetta Matuszczak, Aleksander Lasoń)
Patrycja Sznajder
• Music for Nine Post Cards jako przykład kankyo ongaku, czyli „muzyki unoszącej się w powietrzu jak dym” (s. 73–91)Music for Nine Post Cards as an Example of Kankyo Ongaku i.e ‘Music that Floats in the Air Like a Smoke’
Kamil Czerwiński
• Nieznane fugi z rękopisu L 1636 Biblioteki Diecezjalnej w Sandomierzu (s. 93–124)
Unknown Fugues from the Manuscript L 1636 of The Diocesan Library in Sandomierz
POZOSTAŁE
Pobierz cały numer